crossorigin="anonymous"> all problam solution all problam key Kuranepak se har bimari ka ilaj ho skta hai: Izzat Daulat or kamyabi kese milegi

Monday 27 March 2023

Izzat Daulat or kamyabi kese milegi

asalamualaikum dosto umed hai aap sab kheroaafiyat se honge is duniya me ek hi Insaan huaa hai jo jo gani hai sakhi hai is ke jesa kayamat tak dusra nahi hoga un ka naam hajrat usmane gani rahmatullah hai aap ke dar pe savali rota hua aata tha or hasta hua duaa deta huaa jata tha jis ko har roj hajaro duaa e milti ho vo sakhs kamyabi ki bulandi par pahuch jata tha ab aap kahoge ki aaj kal to savali dhokebaaz hote hai aaj kal bhikh mangna logo ne dhandha bana liya hai such baat hai to fir aap sacche or juthe ko pahechano ge kese me aap ko ek bujurg ka bataya huaa tarika batata hu jab kabhi aap ke dar pe koi savali aaye or madad mange aap kuch de to le or na de to chupchap aap ke dar se chala jaye vo sucha hai or jo aap se jid kre jabrdasti kre jab tak aap kuch de na de aap ke dar se na jaye vo dhokebaj hai us ne mangna dandha bana liya hai yahi fark hai asal garib jaruratmand ka is ko yaad rakhna or aap khud bhi apne saher me pata kar sakte hai ki kon sa insaan garib hai kis ko madad ki jarurat hai dhundhne se to allah bhi mil jata hai to kya Insaan nhi milega sahi insaan dundho or us ki madad kro us ke dil se jo duaa aap ke liye niklegi vo aap ko us bulandi or makam tak pahochade gi jaha tak aap soch bhi nahi sakte hum bhi ese logo ko pahele dhudhte hai jin ka Siva Allah ke madad karne wala koi nahi hum ese logo ki madad karte hain agar aap bhi kuch madad hume bhejna chahe to bheje hum us madad ko us ke sahi haqdaar tak pahuchaye ge insaallah asalamualaikum madad 1₹se lekar 1000₹ tak ki ja sakti hai jis ko Allah ne jitni taqat de ho vo utni madad kar diya kre hum ne is ramjan ke Mubarak mahine me garib logo ki madad karne ka irada kiye hai agar aap bhi is nek kaam me jo bhi madad karna chahe kre is ka badala allah aap ko duniya or aakhirat me ata farmaye ga aap is ramjan me apni jakat kherat dena chahte hai to hame bheje hum un peso ko un garib or jaruratmand logo tak pahochayenge jin ko is ki jarurat hai help the poor Google pay -shaikhmajitkhan@oksbi Assalamu alaykum in the month of Ramzan, if you want to help the poor, send your charity jacket to us.If you want to give alms, then send us your help to the poor.Inshallah help the poor in this pious month of Ramadan Allah will reward you for this in this world and in the Hereafter Share this message to those people who want to help the poor Google pay -shaikhmajitkhan@oksbi

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

100

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home